Ammattiosastomme

Ilpo Lammassaari

Varaluottamusmies

Pertti Oikarainen

Yhteystietoja päivitetään ja LM päivät ilmoitetaan myöhemmin.

yhteydenotot sähköpostilla etunimi.sukunimi@lapha.fi

Ammattiosaston tarkoituksen on koota ammattiosaston jäsenyyteen ja Tehy ry:n piiriin toimialueensa terveysalan tai sosiaali- ja terveysalan ammattilaisen tutkinnon suorittaneet henkilöt.

Ammattiosaston tarkoituksena on toimia näiden sääntöjen sekä liiton sääntöjen ja liiton toimielinten päätösten mukaisesti etujärjestönä ja edistää jäsentensä keskinäistä yhteenkuuluvuutta.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi ammattiosasto:

• toimii jäsentensä palkka-, työ- ja virkasuhdeasioiden parantamiseksi
  • toimii jäsentensä työolojen parantamiseksi ja jäsenten vaikuttamismahdollisuuksien ylläpitämiseksi ja parantamiseksi työympäristöä koskevissa asioissa
  • neuvottelee sekä tekee esityksiä ja sopimuksia palvelusuhteen ehdoista
  • kehittää jäsentensä ammattitietoa ja -taitoa sekä seuraa työnantajan antamaa ammatillista täydennyskoulutusta
  • osallistuu sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämiseen
  • järjestää kokouksia, kursseja ja luentotilaisuuksia sekä harrastustoimintaa

Toimintansa tukemiseksi ammattiosasto

• voi omistaa ja hallita kiinteää ja irtainta omaisuutta sekä maa- ja vesialueita, joiden käyttö palvelee ammattiosaston tarkoitusperiä
  • voi ottaa vastaan lahjoituksia ja testamentteja, panna toimeen asianomaisella luvalla rahankeräyksiä ja arpajaisia sekä harjoittaa tässä §:ssa mainittua tarkoitustaan edistävää yhdistyslain 5 §:n mukaista taloudellista toimintaa

Tehyn Tornion ammattiosaston hallituskautensa päättäviä, pitkäaikaisia jäseniä muistettiin vuosien toimijatyöstä lahjoilla ja kukkalahjakorteilla. Muistamiset saivat ammattiosaston puheenjohtaja Katariina Petäjämaa, sihteeri/tiedottaja Tarja Tervahauta, taloudenhoitaja Birgitta Kaartinen ja jäsensihteeri Hannele Koskela.
Tehyn Tornion ammattiosastolla on ilo ja kunnia onnitella ammattiosastomme jäsentä, kotihoidon osastonhoitaja Teija Alataloa, upeasta kunnianosoituksesta, La Carita -säätiön tehyläinen Vanhustyön johtajan tunnustuspalkinnosta.
Vuoden Lappilainen sairaanhoitaja on ammattiosastomme jäsen, muistihoitaja Raili Perkaus. Ammattiosastolla on ilo ja kunnia onnitella Railia upeasta valinnasta!
Tehyn Tornion ammattiosastolla on ilo ja kunnia onnitella ammattiosastomme jäsentä, perusturvajohtaja Leena Karjalaista, upeasta kunnianosoituksesta, valinnasta Vuoden Tehyläiseksi johtajaksi.
Tornion Tehyn ammattiosastolla on ilo onnitella ammattiosastomme jäsentä, Outi Rämöä, valinnasta Tehyn valtuustoon. Onnea tulevalle valtuustokaudelle!
Tehyn Tornion ammattiosastolla oli ilo ja kunnia muistaa 4.3.2021 ammattiosaston jäsentä, Laila Smedsiä, jolle Tasavallan Presidentti on myöntänyt kunniamerkin. Ammattiosasto onnittelee.
12.11.2019 vietettiin terveyskeskuksessa 110-v juhlia. Vs.perusturvajohtaja Maarit Alalahti 60 v ja avoterveydenhuollon osastonhoitaja Marianne Junes-Leinonen 50 v. Tehyn Tornion ao 803 onnittelee molempia.
Tehyn Tornion ao:lla oli kunnia muistaa 9.4.2019 ao:n jäsentä, Maarit Alalahtea, jolle on Tasavallan Presidentti myöntänyt kunniamerkin.
Kevätkokouksen yhteydessä 6.4.2019 muistimme Tasavallan Presidentin kunniamerkin saajaa Outi Rämöä sekä Vuoden 2019 kristilliseksi kirjaksi valitun Lapseni on poissa -kirja suruun -kirjan toista toimittajaa Tarja Tervahautaa!
Kevätkokouksen yhteydessä 27.4.2018 muistimme Tasavallan Presidentin myöntämien kunniamerkkien saajia Anita Alamäkeä ja Leena Karjalaista.
Elokuussa kävimme tapaamassa Tehyn puheenjohtaja Rauno Vesivaloa
Mukava hevostelupäivä ammattiosastomme järjestämänä.
Taisi hevoskärpänen puraista....
Perhepilkit 2016