Tehy Tornion ammattiosasto 803

Hyry Liisa

Satu Karvonen

Katja Jussi

Olen Heidi Juuso ammattiosaston hallituksen puheenjohtaja kaudelle 2023-2025. Ammattiosaston hallituksessa olen nyt toista kautta. Olen myös Tehyn terveydenhoitajajaoston hallituksen jäsen toista kautta. On kiinnostavaa ja innostavaa päästä mukaan vaikuttamaan Tehyn jäsenten asioihin sekä paikallisella että valtakunnan tasolla.

Koulutukseltani olen terveydenhoitaja (yamk) ja AmO. Olen työskennellyt terveydenhoitajana ja avoterveydenhuollon apulaisosastonhoitajana. Tällä hetkellä työskentelen Lapin hyvinvointialueen Lounaisen palvelualueen perhekeskuskoordinaattorina. Sivutoimisesti teen opetustöitä Lapin AMK:ssa.

Perheeseeni kuuluu mies, neljä lasta, miniä ja kaksi lastenlasta. Vapaa-ajalla minut voi nähdä lenkillä, kuntosalilla tai lentopallon parissa.

Ota yhteyttä, soita, laita viestiä tai tartu vaikka hihaan, jos haluat kysyä jotain tai sinulla on toiveita, kuinka voin auttaa juuri sinua!